Junior och Ungdomsträning
Wattholma GK – klubben där vi alla trivs!

På Wattholma jobbar alla för att det ska vara en välkomnande och trygg miljö för juniorer i alla åldrar och oavsett kunskapsnivå.

Wattholma Golfklubbs junior- och ungdomsträning bedrivs för juniormedlemmar på
Måndagar kl 18.00-19.00 (för juniorer som har börjat tävla).
Onsdagar kl 17.30-20.00, alla är välkomna
Lördagar kl 10:00-12.30, alla är välkomna.

Barn från 5 år välkomnas till vår verksamhet Golfkul,  kom och prova på, klubbor finns att låna på plats.

Vi använder utbildningshäftet golfäventyret som fås på klubben när medlemsavgiften är erlagd.

Utgå från spelet
Välkommen till golfen! I Golfäventyret har barnet upp till 12 år  kul samtidigt som det lär sig golfen genom att spela och steg för steg ”levla” vidare till nästa nivå. Genom regelbunden träning tar sig barnet successivt vidare genom level 1, 2, 3 och kan sedan spela på den stora banan.
Därefter finns level 4 som fortsätter utveckla och utmana med golfövningar och spel.
Här hittar du frågor, scorekort och information kring Golfäventyret. Nu är det bara att sätta igång – hjälp barnet att börja träna och ha riktigt kul tillsammans på golfbanan!

Anmäl er/dig här

Via nedanståede länk kan du anmäla dig till vår laget.se sida för att få mer information, anmälan till träningar, tävlingar m.m.
Klicka här