Vad roligt att du vill bli medlem i vår golfklubb!

Här kan du enkelt registrera dig och välja vilken typ av medlemskap du vill ha. Är du redan medlem ska du inte registrera dig igen. Avgiften läggs upp i ”Min Golf”

Fullvärdig medlem väljer du om du är junior, senior och äldre senior. Ditt GolfID väljer automatiskt rätt ålderskategori.
Greenfee, Du betalar ord.greenfee för allt spel.
Förstaårsmedlem, Senior från 26 – 74 år som inte varit medlem hos oss de senaste två åren.

När du registrerat dig skickas en verifieringskod till den e-post du angivit. Denna kod behöver hämtas och fyllas i för att slutföra ansökan.

När du registrerar dig godkänner du samtidigt klubbens villkor för medlemskap.
Efter registrering loggar du in i Min Golf och betalar avgiften på Mina sidor.
Har du inte varit medlem i en golfklubb tidigare får du ett mail med inloggningsuppgifter och instruktioner till Min Golf.

Efter betalning är ditt medlemskapaktiverat. Kontrollera gärna att dina kontaktuppgifter i Min Golf stämmer.

Priser 2024 inkl medlemsavgift: Senior 500:-, Junior 250:-